نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

سد کرمانی‌ها مقابل صدرنشینی ملوان در لیگ یک؟

  • کد خبر: ۱۰۳۸۶۳
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
سد کرمانی‌ها مقابل صدرنشینی ملوان در لیگ یک؟
هفته بیست‌و‌چهارم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات هفته بیست‌و‌چهارم لیگ دسته‌اول فوتبال امروز با انجام هفت مسابقه پیگیری می‌شود. در حساس‌ترین مسابقه امروز تیم مس کرمان به‌مصاف شهرداری همدان می‌رود. کرمانی‌ها هفته گذشته مقابل استقلال‌ملاثانی بدون گل متوقف شدند تا سه‌امتیاز کمتر از ملوان پنجاه‌امتیازی و صدرنشین داشته باشند.

مس کرمان اگر در این بازی پیروز شود، به‌طور‌موقت صدرنشین خواهد شد و به لطف تفاضل گل بهتر، بالاتر از ملوان قرار می‌گیرد. البته شهرداری همدان که در رده دهم جدول لیگ است، در سه بازی آخرش شکست نخورده است. تیم فوتبال مس کرمان با کسب ۴۷ امتیاز از ۲۳‌بازی در رده دوم جدول لیگ‌یک فوتبال ایران قرار گرفته است، اما در سوی دیگر تیم فوتبال شهرداری همدان موفق به کسب سی امتیاز از ۲۳ بازی شده و در رده دهم جدول لیگ‌یک جای گرفته است.

در بازی دیگر خیبر خرم‌آباد به‌مصاف شمس‌آذر قزوین می‌رود. خیبری‌ها هفته گذشته مقابل خوشه‌طلایی متوقف شدند تا امیدهایشان برای صعود کم‌رنگ شود. این تیم هم اکنون با ۳۹‌امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده است و اگر این هفته پیروز شود، به‌طور‌موقت و به لطف تفاضل گل به رده سوم جدول لیگ صعود خواهد کرد.

خیبر با ۳۶‌گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را دارد. تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با کسب ۳۹ امتیاز از ۲۳ بازی در رده چهارم جدول لیگ‌یک فوتبال ایران قرار گرفته است، اما در سوی دیگر تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین موفق به کسب ۲۶‌امتیاز از ۲۳ بازی شده و در رده چهاردهم جدول لیگ‌یک جای گرفته است. ملوان امروز باید به‌مصاف تیم مس شهربابک برود. ملوانی‌ها تاکنون فقط یک شکست داشته‌اند و اگر این هفته در کویر متوقف شوند، رقابت داغ‌تر و هیجان‌انگیزتری در صدر جدول شاهد خواهیم بود. ملوان کار سختی مقابل مس شهربابک خواهد داشت.

ملوانی‌ها در چارچوب دیدار‌های هفته بیست‌و‌سوم لیگ‌یک به‌مصاف شهرداری آستارا رفتند و با نتیجه ۲‌بر ۰ این تیم را شکست دادند. در هفته بیست‌وسوم لیگ‌یک، تیم‌های فوتبال مس شهر‌بابک و سایپا به‌مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با نتیجه ۲‌بر ۰ به نفع مس شهر بابک به اتمام رسید. تیم فوتبال مس شهر‌بابک با کسب ۳۲‌امتیاز از ۲۳ بازی در رده هشتم جدول لیگ‌یک فوتبال ایران قرار گرفته است، اما در سوی دیگر تیم فوتبال ملوان بندر‌انزلی موفق به کسب پنجاه امتیاز از ۲۳ بازی شده و در رده نخست جدول لیگ‌یک جای گرفته است.

آرمان‌گهر، دیگر‌تیم استان کرمان، در رده سوم جدول است و این هفته به‌مصاف قشقایی شیراز خواهد رفت و شاید برد دیگری برای این تیم سیرجانی رقم بخورد و این تیم در شیراز چهل‌وپنج‌امتیازی شود. قشقایی هم در رده سیزدهم جدول است و نمی‌خواهد در جدول لیگ پایین‌تر برود؛ بنابراین حریف از پیش‌باخته‌ای نیست. در شهرآورد بوشهر تیم پارس جنوبی رده‌پنجمی میزبان تیم قعرنشین و هجدهم شاهین بوشهر است؛ شاهینی که چهل گل خورده دارد و فقط یک برد در این فصل به دست آورده است. شاهین برای بقا کار دشواری پیش‌رو دارد.

پارس جنوبی اگر در این بازی پیروز شود، رده پنجمی خود را مستحکم می‌کند؛ ولی در صورت از‌دست‌دادن امتیاز ممکن است یکی‌دو پله در جدول لیگ سقوط کند. شهرداری آستارا، تیم رده‌ششمی جدول بعد از باخت جنجالی مقابل ملوان این هفته باید به‌مصاف استقلال‌ملاثانی برود که در رده پانزدهم جدول است و برای بقا می‌جنگد. شاگردان پایان رأفت کار دشواری در این بازی برای برد خواهند داشت. استقلال خوزستان هم با دیگر‌تیم قعرنشین یعنی ماشین‌سازی تبریز بازی خواهد داشت.

بعید است که آبی‌پوشان اهوازی در این بازی پیروز نشوند. ماشین‌سازی پنجاه گل خورده دارد و ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد. سایپا و خوشه‌طلایی ساوه، تیم‌های یازدهم و نهم جدول، باید به‌مصاف یکدیگر بروند؛ مسابقه‌ای که سر محل برگزاری آن چانه‌زنی زیادی انجام شده و خوشه‌طلایی تا‌این‌لحظه در شهر اراک میزبان سایپاست. نتیجه این بازی فقط برای تیم‌های میانه جدول اهمیت دارد. ویستاتوربین تهران هم میزبان تیم رایکا بابل در خطر سقوط است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->